2018 m. rugpjūčio 11 d., šeštadienis

Vokiškas dūminis alus (German Beer): Schlenkerla Rauchbier Märzen



Du vaikinai toliau tęsia ilgus retesnio alaus degustavimo vakarus ir kol degina tvankus rugpjūčio oras, galima vakarais pasilepinti smarkiai atšaldytu alumi. Šįkart degustuojame vokišką alų. Kaip visada kiekvienas iš mūsų išsako savo pojūčius ir skiria balus. Štai kaip vertiname šįkart šį alų.

Tamsus alus: Schlenkerla Rauchbier Marzen
Stiprumas: 5.1 proc.
Kilmės šalis: Vokietija

N: „Tamsus, bet labai keisto skonio ir kvapo. Toks primenantis rūkytų lašinių ir labai kartus. Be jokios abejonės, alus skirtas išskirtinai tamsaus alaus gurmanui. Tai yra man.“

Įvertinimas: ●●●●●●●●●●

M: „Ir aš pamaniau, kad į alų įmesti ir pavirinti rūkyti lašiniai. Nieko panašaus nesu ragavęs. Labai rekomenduoju paragauti nors kartą gyvenime, nes lietuviško alaus rinkoje nerasite nieko panašaus. Šis alus išties gurmaniškas ir kuo daugiau jo ragauju, tuo labiau jis man patinka! Sodrus, charakteringas, gurmaniškas, tirštas, atsiduodantis tikru dūmu – įdomu kokia technologija tai perteikta, nes etiketė sako, kad toks alus gaminamas maždaug nuo 1400-ųjų. Gerai, vieno butelio vienam žmogui vakarui gali būti per akis, jeigu jūsų tikslas nėra apsvaigti, o mėgautis. Nereikės prie gėrimo net rūkyto karšio ar sūdytų riešutų! Aš jau nuo kelių gurkšnių esu šio alaus gerbėjas

Įvertinimas: ●●●●●●●●●●

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą